Artykuły
„Rok 2021 przyniósł sporo zmian w zakresie identyfikacji wizualnej wielu firm i organizacji, choć tak naprawdę obyło się bez większych uniesień i przyspieszonego bicia serca” – pisze Krzysztof Koczorowski...
Feminatywy nie powinny być traktowane jako coś dziwnego czy trudnego, z drugiej strony nie powinien istnieć przymus używania żeńskiej formy...
Potencjalni klienci firm mogą być osobami LGBT, wśród pracowników są również osoby homo, bi i trans...
Czy dla poważnej branży farmaceutycznej znajdzie się miejsce na młodzieżowym TikToku?
Firmy pokazują w ten sposób, że nie boją się tematów, które „mogą być oceniane jako polaryzujące czy niejednoznaczne przez ich interesariuszy”...
Zawsze należy mieć na uwadze transparentność komunikacji – podkreśla Rafał Skwiot...
Co zadecydowało o sukcesie firmy? Innowacyjne podejście do prowadzenia biznesu...
Nawet najlepiej napisany tekst może zostać niezauważony w internecie, jeżeli nie będzie czytelny dla robotów wyszukiwarki. Jakie czynniki wpływają na widoczność materiałów?