Cykle

Podsumowanie 2016 roku i prognozy na 2017

Ten rok w kontekście marketingu politycznego upłynie m.in. pod znakiem coraz bardziej postępującej tabloidyzacji polityki i zaogniającej się rywalizacji między dwoma obozami politycznymi – twierdzą eksperci...

Influencer marketing będzie się nadal rozwijał – twierdzą zapytani przez PRoto.pl eksperci. Coraz ważniejsi będą także liderzy opinii z mniejszymi zasięgami, którzy otaczają się jednak zaangażowaną społecznością...

Czy kryzys polityczny wpłynie na gospodarkę, trzeci sektor i poszczególne ich podmioty? Zdaniem ekspertów to jedno z kluczowych pytań u progu 2017 roku...

Jakie trendy w brandingu będą dominować w 2017 roku? Eksperci zwracają uwagę na zwrot w kierunku minimalizmu i dobrze zaprojektowanych nazw...

Według ekspertów w przyszłym roku content filmowy będzie stanowił podstawę silnych kampanii. Mają oni jednak nadzieję, że twórcy nie ograniczą się tylko do emisji spotu i podejmą też inne działania...

Czy 2017 będzie rokiem silnych marek osobistych? Na to pytanie odpowiadają Agnieszka Walczak-Skałecka, Olka Kaźmierczak i Joanna Malinowska-Parzydło...

Rosnąca konkurencja w sektorze public affairs, automatyzacja współpracy z influencerami i „storydoing" – to zdaniem ekspertów najważniejsze trendy w branży PR w 2017 roku...

Live streaming i bycie na żywo zdominują media społecznościowe w 2017 roku - oceniają eksperci...

„Rok 2016 to zdecydowanie rok burzy i naporu w polityce polskiej i światowej" – pisze w podsumowaniu dr Łukasz Przybysz. Wybór Trumpa na prezydenta, Brexit, „dobra zmiana": w tym roku działo się naprawdę wiele...

Zmiana identyfikacji wymaga działań, które trwają nawet kilka lat. Którym markom rebranding wyszedł na dobre i czy inaczej znaczy lepiej - oceniają specjaliści z Red Parrot, Studia Brandingowego KARAT-e i Papajastudio...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin