piątek, 5 grudnia, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

„To niebezpieczne rozwijać nowe technologie w Polsce” – sprawa Olgi Malinkiewicz wywołała burzę w sieci

Tysiące komentarzy, deklaracje wsparcia finansowego, spontaniczne zbiórki i wezwania do interwencji państwa – jak wynika z analizy IMM, internauci masowo stają w obronie Olgi Malinkiewicz po wywiadzie w Kanale Zero...

Jak awansować w rankingu Top Marka? PORADNIK

Brandy zajmujące najwyższe pozycje to te, które konsekwentnie monitorują działania komunikacyjne, dbają o jakość przekazu w mediach klasycznych i społecznościowych oraz regularnie porównują swoje wyniki z konkurencją w branży...

Menedżer_ka ESG na fali. Liczba publikacji o zawodzie wzrosła o 178 proc.

Analiza Instytutu Monitorowania Mediów wykazała skokowy wzrost obecności zawodów związanych z ESG w mediach...

Trudny start? Obraz młodych Polaków w tytułach publikacji internetowych i prasowych z 2025 roku

Młodzi Polacy są jednocześnie przedstawiani jako ofiary niestabilności ekonomicznej i niepewnej przyszłości, a zarazem jako ambitni pragmatycy, świetnie odnajdujący się w cyfrowej rzeczywistości...

„O tym się mówi”: październik zdominowany przez cykl publikacji Wirtualnej Polski

Tekst „Państwo straciło strategiczną dla CPK działkę. Zgodzili się na to politycy” autorstwa Szymona Jadczaka zapoczątkował lawinę komentarzy i wywołał prawdziwe trzęsienie ziemi w polskiej polityce...

Praca w ESG. Perspektywy rozwoju i wyzwania

70 proc. badanych uważa, że w ciągu najbliższych 5 lat wzrośnie znaczenie tematów środowiskowych i społecznych w polskim biznesie...

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium października

Na drugim miejscu – z liczbą 4,6 tys. powołań na źródło – uplasował się Onet. Podium zamyka „Rzeczpospolita”...

Dlaczego „dobra marka” już nie działa? Nowe reguły wygrywania w erze przesyconego rynku

Według Jacka Kotarbińskiego marki przegrywają m.in. wtedy, gdy komunikują wyłącznie na swój temat. Odbiorcy szybko tracą zainteresowanie treściami, które są jedynie autopromocją...

Nabici w halucynacje AI. W poszukiwaniu prawdy

Przypadek dziennikarki Karoliny Opolskiej, w którym model AI prawdopodobnie wygenerował nieistniejące źródła i błędne informacje, doskonale ilustruje zjawisko tzw. halucynacji AI. Analitycy IMM, sprawdzili, że sprawa ta osiągnęła 4 mln potencjalnych kontaktów z przekazem...

Marketing 2026 pod znakiem AI. Kantar ujawnia najważniejsze trendy

Według ekspertów to m.in. kreatywność, inkluzywność oraz rozwój napędzany technologią...

Atom, OZE i dekarbonizacja. Sektor energetyczny w mediach w 2025 roku

W rankingu Top Marka 2025 Grupa PGE zajęła zdecydowane pierwsze miejsce, z siłą marki ponad dwukrotnie wyższą niż drugi w zestawieniu Tauron...

Wiarygodność w czasach algorytmów: strategiczny przewodnik po influencer marketingu

Skuteczność działań influencermarketingowych nie zależy dziś od liczby followersów, lecz od autentyczności marki, dopasowania twórcy do tematu i etyki współpracy – przekonywał podczas II Kongresu Wiedzy PRoto Marek Myślicki...

„Heweliusz” dogania „1670”. Najchętniej komentowane premiery polskich seriali w 2025 roku

Wysokie zaangażowanie wokół „Heweliusza” jest napędzane nie tylko przez intensywną promocję, lecz przede wszystkim przez wyjątkowo emocjonalny odbiór i dyskusje na temat jakości produkcji...

Lokalni bohaterowie, globalny zasięg. Sport otwiera małym miejscowościom drzwi do mediów

Analiza IMM pokazuje, że nawet lokalne kluby i inicjatywy sportowe potrafią przyciągnąć uwagę krajowych i zagranicznych redakcji, a tym samym budować pozytywny wizerunek regionów, z których pochodzą...

Jest nowy ranking najbardziej wpływowych agencji PR w Polsce

Tegoroczna edycja została wzbogacona o dane na temat medialności agencji...

Jakub Zajdel: Afryka jako część regionu EMEA stawia przed agencjami PR wyjątkowo złożone wyzwania

„Uważam, że rynek komunikacyjny USA jest tym miejscem, gdzie formują się trendy, tworzone są nowe narzędzia, wyznaczane są standardy działań"...