Z przewodniczącą KEPR – prof. Moniką Kaczmarek-Śliwińską – rozmawiamy m.in. o tym, czy branży PR potrzebna jest etyka oraz jak będzie działać Komisja Etyki PR...
Przewaga kandydata KO nad tym popieranym przez PiS była niewielka pod względem łącznej liczby uzyskanych zasięgów, ale bardzo wyraźna w samych social mediach...
Portal nagłośnił sprawę zatrzymania przez CBA prezentera TVN24 Mateusza W. w związku ze śledztwem dotyczącym działalności zorganizowanej grupy przestępczej – podaje IMM w nowym raporcie...
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja 2025 roku, wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach, a wartość ekwiwalentu reklamowego wydarzenia wyniosła 136 mln zł...
„Chcemy, by promowanie zdrowia mogło towarzyszyć wydarzeniom pełnym radości i zabawy, poprzez pokazywanie pozytywnych skutków, które przynosi dbałość o własny dobrostan” – mówi Aneta Poznańska z Novartis Poland...
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności