poniedziałek, 8 grudnia, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

Która agencja rządzi w branży social media? Jest nowa edycja rankingu Widocznych

Największym zespołem może pochwalić się They, gdzie pracuje 146 osób...

„To niebezpieczne rozwijać nowe technologie w Polsce” – sprawa Olgi Malinkiewicz wywołała burzę w sieci

Tysiące komentarzy, deklaracje wsparcia finansowego, spontaniczne zbiórki i wezwania do interwencji państwa – jak wynika z analizy IMM, internauci masowo stają w obronie Olgi Malinkiewicz po wywiadzie w Kanale Zero...

Jak awansować w rankingu Top Marka? PORADNIK

Brandy zajmujące najwyższe pozycje to te, które konsekwentnie monitorują działania komunikacyjne, dbają o jakość przekazu w mediach klasycznych i społecznościowych oraz regularnie porównują swoje wyniki z konkurencją w branży...

Menedżer_ka ESG na fali. Liczba publikacji o zawodzie wzrosła o 178 proc.

Analiza Instytutu Monitorowania Mediów wykazała skokowy wzrost obecności zawodów związanych z ESG w mediach...

Trudny start? Obraz młodych Polaków w tytułach publikacji internetowych i prasowych z 2025 roku

Młodzi Polacy są jednocześnie przedstawiani jako ofiary niestabilności ekonomicznej i niepewnej przyszłości, a zarazem jako ambitni pragmatycy, świetnie odnajdujący się w cyfrowej rzeczywistości...

„O tym się mówi”: październik zdominowany przez cykl publikacji Wirtualnej Polski

Tekst „Państwo straciło strategiczną dla CPK działkę. Zgodzili się na to politycy” autorstwa Szymona Jadczaka zapoczątkował lawinę komentarzy i wywołał prawdziwe trzęsienie ziemi w polskiej polityce...

Praca w ESG. Perspektywy rozwoju i wyzwania

70 proc. badanych uważa, że w ciągu najbliższych 5 lat wzrośnie znaczenie tematów środowiskowych i społecznych w polskim biznesie...

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium października

Na drugim miejscu – z liczbą 4,6 tys. powołań na źródło – uplasował się Onet. Podium zamyka „Rzeczpospolita”...

Dlaczego „dobra marka” już nie działa? Nowe reguły wygrywania w erze przesyconego rynku

Według Jacka Kotarbińskiego marki przegrywają m.in. wtedy, gdy komunikują wyłącznie na swój temat. Odbiorcy szybko tracą zainteresowanie treściami, które są jedynie autopromocją...

Nabici w halucynacje AI. W poszukiwaniu prawdy

Przypadek dziennikarki Karoliny Opolskiej, w którym model AI prawdopodobnie wygenerował nieistniejące źródła i błędne informacje, doskonale ilustruje zjawisko tzw. halucynacji AI. Analitycy IMM, sprawdzili, że sprawa ta osiągnęła 4 mln potencjalnych kontaktów z przekazem...

Marketing 2026 pod znakiem AI. Kantar ujawnia najważniejsze trendy

Według ekspertów to m.in. kreatywność, inkluzywność oraz rozwój napędzany technologią...

Atom, OZE i dekarbonizacja. Sektor energetyczny w mediach w 2025 roku

W rankingu Top Marka 2025 Grupa PGE zajęła zdecydowane pierwsze miejsce, z siłą marki ponad dwukrotnie wyższą niż drugi w zestawieniu Tauron...

Wiarygodność w czasach algorytmów: strategiczny przewodnik po influencer marketingu

Skuteczność działań influencermarketingowych nie zależy dziś od liczby followersów, lecz od autentyczności marki, dopasowania twórcy do tematu i etyki współpracy – przekonywał podczas II Kongresu Wiedzy PRoto Marek Myślicki...

„Heweliusz” dogania „1670”. Najchętniej komentowane premiery polskich seriali w 2025 roku

Wysokie zaangażowanie wokół „Heweliusza” jest napędzane nie tylko przez intensywną promocję, lecz przede wszystkim przez wyjątkowo emocjonalny odbiór i dyskusje na temat jakości produkcji...

Lokalni bohaterowie, globalny zasięg. Sport otwiera małym miejscowościom drzwi do mediów

Analiza IMM pokazuje, że nawet lokalne kluby i inicjatywy sportowe potrafią przyciągnąć uwagę krajowych i zagranicznych redakcji, a tym samym budować pozytywny wizerunek regionów, z których pochodzą...

Jest nowy ranking najbardziej wpływowych agencji PR w Polsce

Tegoroczna edycja została wzbogacona o dane na temat medialności agencji...