Joanna Delbar

Pracowała jak dziennikarka radiowa w pierwszej łódzkiej komercyjnej rozgłośni — Radio Manhattan. W 2003 roku założyła agencję Telma Communications Agency, w której przez wiele lat byłą prezesem zarządu. W latach 2002-2009 była rzecznikiem prasowym łódzkiej Manufaktury. W latach 2005-2006 była wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia PR, a 2009-2011 oraz od 2012 roku pełni funkcję wiceprezesa Związku Firm Public Relations. W 2012 roku dołączyła do grona członków Rady Ekspertów ThinkTank.

Specjalizuje się w programach public affairs, community affairs jest autorką wielu strategii PR dla prowadzonych przez jej firmę projektów. Prowadzi również liczne szkolenia i prezentacje dotyczące problemów Public Relations, zarządzania marką i technik NLP. Jest współautorką powstającej właśnie Encyklopedii PR.

Ukończyła Wydział Aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, podyplomowo studia Marketingowe Zarządzanie Firmą na Uniwersytecie Łódzkim.

Wykładowca Akademii PRoto. Prowadzi moduł „Autoprezentacja, przekaz pozawerbalny”.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin